ابراهيم زاده از ارائه برنامه براي سرمربيگري پرسپوليس منصرف شد
ابراهيم زاده از ارائه برنامه براي سرمربيگري پرسپوليس منصرف شد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

تهران IranSport.Net - منصور ابراهيم زاده به دليل تصميم براي تمديد قرارداد با باشگاه ذوب آهن، در تماسي تلفني با حبيب كاشاني اعلام كرد امكان ارائه برنامه به باشگاه پرسپوليس را ندارد. منصور ابراهيم زاده در تماس با حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس، ضمن تشكر از نظر سرپرست اين باشگاه براي قرار دادن نامش در ميان گزينه هاي سرمربيگري تيم پرسپوليس اعلام كرد به دليل سال ها حضور در فوتبال اصفهان و درخواست باشگاه ذوب آهن و هواداران اين تيم، تصميم به تمديد قرارداد با اين باشگاه اصفهاني گرفته است. به همين دليل امكان ارائه برنامه به باشگاه پرسپوليس و حضور در تهران را ندارد.
منصور ابراهيم زاده در اين مكالمه تلفني تاكيد كرد قرار گرفتن در ميان گزينه هاي سرمربيگري تيم بزرگي چون پرسپوليس به عنوان افتخار و خاطره اي خوب براي وي باقي خواهد ماند و از مديريت باشگاه و هواداران پرسپوليس تشكر و قدرداني مي كند.
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پايان براي كاشاني و تيم پرسپوليس آرزوي موفقيت كرد.
با كناره گيري منصور ابراهيم زاده و انصراف محمد مايلي كهن از ارائه برنامه به باشگاه پرسپوليس، كميته فني باشگاه كه متشكل از پيشكسوتان پرسپوليس، كارشناسان و صاحب نظران است، كار خود براي انتخاب سرمربي فصل آينده پرسپوليس را با بررسي برنامه هاي حميد استيلي، حميد درخشان و علي دايي آغاز كرده و متعاقبا نظر خود را در اين مورد اعلام مي كند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: